نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهای روانشناسی تاریک

کتاب رازهای روانشناسی تاریک به قلم ویلیام کوپر، هنر خواندن ذهن افراد و تأثیرگذاری بر رفتارهای انسانی را به شما می‌آموزد. این کتاب در دسته‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون قرار دارد.

راهنمایی کاربردی برای یادگیری مطالبی همچون دستکاری عاطفی پنهان، کنترل ذهن، فریب و شستشوی مغزی.

روانشناسی تاریک، یکی از ابعاد علم روانشناسی محسوب می‌شود که برای عموم افراد، کمتر شناخته شده است. با این وجود در زندگی امروز، آشنایی با این حوزه، امری حیاتی به نظر می‌آید. ورود به فضای این شاخه از روانشناسی و کسب اطلاع و شناخت از آن، بدون درک مفاهیم آن ممکن نیست. به همین دلیل ویلیام کوپر (William Cooper) در کتاب رازهای روانشناسی تاریک (Dark psychology secrets) به معرفی این مفاهیم می‌پردازد. علاوه‌بر این‌ها، کتاب رازهای روانشناسی تاریک را‌ می‌توان اولین دریچه‌ی آشنایی مخاطب ایرانی با مفاهیم روانشناسی تاریک در نظر گرفت. طی مطالعه‌ی این کتاب در خواهید یافت که چگونه ممکن است سایر افراد از شما سوء‌استفاده کنند و چطور‌ می‌توانید خود را در چنین موقعیت‌هایی ایمن نگه دارید. 

بخشی از کتاب رازهای روانشناسی تاریک

روند شست وشوی مغزی برای یک نفر با روند آن برای یک گروه فرق دارد. در این فصل، هر دو روند را به صورت جداگانه توضیح می دهم. شست وشوی مغزی، باتوجه به وضعیت روانیِ قربانی در زمان شروع آن، شرایط و جایگاه اجتماعی اش شروع می شود. این دو مولفه، اساس روند شست وشوی مغزی هستند. سختی کار این است که همۀ افراد را نمی توان شست وشوی مغزی داد و فقط در مورد فردی امکان پذیر است که احساس پوچی کند و دنبال چیزی برای پرکردن پوچی درونش باشد.

کلید اصلی شروع شست وشوی مغزی این است که چنین فردی را به خوبی شناسایی و پیدا کنند.  فرد مذکور می تواند همان کسی باشد که به تازگی تجربه های ناخوشایندی را پشت سر گذاشته و آسیب روانی دیده و از درون متزلزل شده است.

سال نشر :
۱۴۰۳
صفحات کتاب :
۱۵۲
کنگره :
BF۶۳۶
دیویی :
‫‭۱۵۸/۲
کتابشناسی ملی :
۹۵۹۵۵۴۹
شابک :
9786227660289

کتاب های مشابه رازهای روانشناسی تاریک