کتاب مهارت‌های خواندن مبتنی بر هوش برای دانش‌آموزان دوره ابتدائی pdf

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
170,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مهارت‌ های خواندن مبتنی بر هوش برای دانش‌ آموزان دوره ابتدائی

کتاب مهارت‌های خواندن مبتنی بر هوش برای دانش‌آموزان دوره ابتدائی نوشته ریحانه بذرافشان‌دلیجان و علیرضا عباسیان می‌باشد. نتایج تحقیقات نشان داده است که صرفا نظام آموزش و پرورش به تنهایی قادر به رفع این مساله نخواهد بود.

علی هذا نهادهای دیگر از جمله رسانه‌ها و خانواده نقش اساسی و کلیدی دارد. که با پیشنهادها و توصیه‌های سازنده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ی خانواده در راستای رفع نارسایی‌ها و بهبود وضعیت مهارت خواندن کمک گرفت.

بنابراین خانواده به عنوان اولین عرصه‌ی اجتماعی فرد زندگی گروهی خود در آنجا تجربه می‌کند، بسیاری از مهارت‌ها حتی حساسیت و اهمیتی که خانواده نسبت به برنامه درسی فرزندان خود دارند، کمک شایانی به تقویت برنامه مهارت خواندن دانش‌آموزان خواهد داشت.

بخشی از کتاب مهارت‌ های خواندن مبتنی بر هوش برای دانش‌ آموزان دوره ابتدائی

خواندن و نوشتن عبارت است از درک مفهوم و کسب معنی از کلمات نوشته شده یا چاپ شد. عمل خواندن از سه فعالیت عمده و اساسی تشکیل می‌شود. اولین فعالیت فرد در امر خواندن، دیدن کلمات و لغات و فعالیت دوم، تشخیص و تلفظ کلمات است. سومین عمل، درک معنی مطالب خوانده شده است.

این سه نوع فعالیت به یکدیگر وابسته‌اند و مکمل هم هستند. ولی معمولا آن‌ها را در تعلیم مهارت خواندن، برای سهولت بیشتر و بالا بردن کارایی فردوهم چنین برای کمک به تکمیل هر سه نوع فعالیت، از یکدیگر مجزا می‌کنند و به صورت مهارت‌های مختلفی و جدا از یکدیگر مورد توجه قرار می‌دهند.

سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
222
کنگره :
‏‫LB۱۵۷۷‭‬ ‭/ف۲
دیویی :
‏‫‬‭۳۷۲/۶
کتابشناسی ملی :
9623051
شابک :
978-622-8001-49-4

کتاب های مشابه مهارت‌های خواندن مبتنی بر هوش برای دانش‌آموزان دوره ابتدائی