کتاب وابستگی ممنوع

کشف راه حل" نه گفتن"به افراد مهم زندگیتان بدون از دست دادن محبت و توجه آنها

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب وابستگی ممنوع 

کتاب وابستگی ممنوع اثر آندری ندلکو و مترجمی امیررضا اکبری می باشد و انتشارات آقائی آن را منتشر کرده است.این کتاب راهنمایی کاربردی و تعاملی برای آن دسته از افراد است که خود را در احساس وابستگی ناسالم به دیگران گرفتار می‌بینند و به دنبال راه نجاتی از این مخمصه‌ی ذهنی هستند. اگر می‌خواهید رابطه‌ای پویا و سازنده داشته باشید، مطالعه‌ی کتاب حاضر به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

بخشی از کتاب وابستگی ممنوع 

تمامی رفتارهای ما عواقبی خواهند داشت خواه مثبت یا منفی! وقتی تا مدت طولانی عادت به رفتار هم‌وابستگی و جلب نظر دیگران پیدا کرده‌ایم احتمالا دچار احساس پوچی و افسردگی خواهیم شد. شما می‌فهمید من چه می‌گویم چون این موضوع را عمیقا درک می‌کنید.

هنگامی که کار به اینجا می‌رسد احساس خستگی تمام شما را فراخواهد گرفت. بیشتر از احساس خستگی احساس ناامیدی است که در خصوص نادیده گرفتن خواسته‌هایتان شکل می‌گیرد. با گذر از این مسائل زمانی که احساسات منفی افسار زندگی شما را به دست می‌گیرد برایتان تا حدودی سخت می‌باشد که این کنترل را مجددا خودتان به دست بگیرید.

چرا باید احساسات مثبت در خودمان ایجاد کنیم؟
هر چه در ظاهر نشان داده می‌شود نشات گرفته از درون آدم هاست. مادامی که احساسات مثبت را در خودمان ایجاد کنیم رفتار و اعمال ما نیز با نشات از درونمان به سمت مثبت سوق پیدا می‌کند.

بعد از تکرار این چرخه در زندگی خودمان، عادت ایجاد شده در خصوص افکار مثبت باعث تغییر دید ما نسبت به ایده‌ها، فرصت های متنوع و چالش‌های جدید می‌گردد که در نتیجه کارهایی را انتخاب می‌کنیم که در ما احساس مثبت و بااهمیت‌تر باشد. در این نقطه از زمان، ما تمام منابع خودمان را برای بهبودی این عادت را استفاده خواهیم کرد. نکته دیگر احساس حس خوب از بین بردن احساس بد و نسبتا منفی است که با شکل گیری این عادت خود به خود عرصه برای عرض اندام احساس منفی از بین می‌رود. 

شابک :
9786227660425
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
163
کنگره :
‏‫RC۵۶۹/۵‭/و۲
دیویی :
‏‫‬‮‭‭۶۱۶/۸۶۹‬
کتابشناسی ملی :
9620529

کتاب های مشابه وابستگی ممنوع