امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرشتگان و اجنه 

کتاب فرشتگان و اجنه نوشته ماریا یاسین و مترجمی زینب کرمانی می باشد و انتشارات آقائی آن را منتشر کرده است.در این کتاب سعی داریم که درباره فرشتگان و جنیان سخن بگوییم و اینکه فرشتگان در چه زمانی خلق شدند و هدف از خلقت آنان چه بود و وظایف مهم آنان تا روز قیامت به چه صورت خواهد بود.

در این کتاب سعی داریم بیشتر در مورد فواید فرشتگان صحبت کنیم همانطور که پیشینیان و اندیشمندان سعی می‌کردند در مورد مسائل جزئی و بی‌اهمیت کمتر سخن گفته و در مورد مزایا بیشتر سخن می گفتند.در این کتاب نیز به جای اینکه به جزئیات بی‌اهمیت بپردازیم در مورد فواید و مزایای مثبت فرشتگان سخن خواهیم گفت.

وظیفه ما همین است که بدانیم باید چه کنیم و چه چیزی بر عهده ما قرار گرفته تا به سرانجام برسانیم و این میراثی است که از تاریخ اسلام و سخن پیامبر برای ما به جا مانده.

گزیده کتاب فرشتگان و اجنه 

شاید تا به حال نام حدیث حنظله را شنیده باشید؛ حنظله فقط به دلیل این حدیث معروف است.حنظله یکی از کسانی بود که به محضر پیامبر شرفیاب می‌شد. تعبیر او از بودن با پیامبر اینگونه بود که انگار ما در دنیا نیستیم بلکه جلوی ما بهشت و جهنم وجود دارد و ما رفتار و کردارمان آنچنان خوب می‌بود که انگار در تلاش بودیم که به بهشت راه پیدا کنیم.

این اتفاق فقط زمانی رخ می‌دهد که ما در بهشت باشیم در نتیجه اگر بخواهیم این حدیث را به این جمله وصل کنیم اینگونه نتیجه می‌گیریم که ما نمی‌توانیم همیشه و در همه حال طوری باشیم که انگار در محضر پیامبر هستیم و این خاصیت انسان است اگر اینگونه نباشد هیچ گناهی وجود ندارد و دائماً در همین دنیا در بهشت هستیم و اینگونه بهشت و جهنم خداوند معنایی ندارد.

دیویی :
‏‫‬‮‭۲۹۷/۴۶۷‬
کتابشناسی ملی :
9618420
شابک :
9786227660388
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
106
کنگره :
‏‫‬‮‭‬‭BP۲۲۶

کتاب های مشابه فرشتگان و اجنه