امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز فروش میلیون دلاری

کتاب راز فروش میلیون دلاری، اثر دیوید والتر و با ترجمه زبیده سیری؛ هدف از نگارش این کتاب، که مخاطبان آن، فروشندگان و صاحبان کسب و کارهستند، این است که کمک کند تا بازاریابی تلفنی خود را گسترش بدهند و بتوانند راحت‌تر به هدف فروش بالاتر برسند. این کتاب با هدف آموزش نگاشته شده است. هدف این است  که یاد بگیرید چگونه افراد را به موافقت با خود وادارید. 

گزیده کتاب راز فروش میلیون دلاری

فصل دوم : چگونه یک باور جدید ایجادکنیم؟
اقدام‌هایی که برای اثبات عقایدمان انجام می‌دهیم، در واقع معیار ارزیابی چیزی است که ادعا می‌کنیم. کمی عجیب به نظر می‌رسد که چگونه ایجاد یک اعتقاد راسخ، منجر به عملی کردن یک بینش می‌شود؟ حقیقت آن است که اگر به باورهای مان ایمان کامل داشته باشیم، این امر دور از ذهن نیست. وقتی تصمیم گرفتم که سیگار را ترک کنم، دائماً با خود تکرار می‌کردم که ایمان دارم پس می‌توانم این عادت بد را ترک  کنم. چندین بار تلاش کردم و موفق نشدم. من به این نتیجه رسیدم که باید باورهای خودم را به مسیری هدایت کنم که من را وادار کرد یک بار برای همیشه سیگار کشیدن را ترک کنم. تصمیم گرفتم تمام روزهایی که هنوز عادت به کشیدن سیگار نداشتم را در ذهنم مرور کنم. مثلا زمانی که کودک بودم، در اتوبوس مدرسه و یا پارک، احساس نیاز به کشیدن سیگار نداشتم. آن قدر این کار را تکرار کردم تا بعد از چند ماه به این بینش رسیدم که می‌توان سیگار کشیدن را ترک کرد و بدون آن زندگی کرد.
راز کنترل ضمیر ناخودآگاه، این است که اهداف خود را بشناسیم. برای این که به هدف برسیم و موفقیت‌هایی کسب کنیم، می‌توانیم باورهایی را در ذهن خودمان جایگزین کنیم تا در ذهن ما نهادینه شوند و در ما این یقین را ایجاد کنند که توانایی لازم برای دستیابی به اهداف‌مان را داریم.. .

کتابشناسی ملی :
۹۶۱۷۴۷۸
شابک :
978-622-7660-37-1
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
‫۱۳۶
کنگره :
‏‫‭HF۵۴۱۵/۱۲۶۵
دیویی :
‏‫‭۶۵۸/۸۷۲

کتاب های مشابه راز فروش میلیون دلاری