کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران

کتاب حمایت‌های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران نوشته محسن احمدی براتی یکی از کتاب‌های تخصصی حقوقی نشر قانون یار است. نشر قانون یار به صورت تخصصی در زمینه انتشار کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی رشته‌های حقوق و علوم سیاسی فعالیت می‌کند.

کتاب حمایت‌های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران از این مجموعه می‌تواند برای پژوهشگران، دانشجویان، داوطلبان آزمون‌های حقوقی و علاقه مندان به مباحث رشته حقوق مفید باشد.

گزیده کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران

نرم افزار محصولی است که برای تولید آن نیاز به فکر و اندیشه خلاق و مهمتر از آن مدیریت کارآمد و صرف هزینه و زمان به منظور انتشار است. در حال حاضر و با توجه به پیشرفت‌هایی که در عرصه علوم رایانه‌ای شاهد آن هستیم، نه تنها متخصصین این علوم بلکه کاربران غیر حرفه‌ای نیز براحتی می‌توانند اقدام به کپی برداری و تکثیر غیر مجاز از نرم افزارها کنند، از این رو حفاظت و صیانت از حقوق انحصاری پدیدآورندگان اثر، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

نرم افزار رایانه‌ای را می‌توان نمونه ای بارز از دارایی فکری بر شمرد که با وجود ماهیت غیرفیزیکی و غیرمملوس خود، کاملاً دارای ارزش اقتصادی است و اگر ساز و کارهای حقوقی لازم برای اعمال مالکیت بر این گونه دارایی‌ها و جلوگیری از استفاده غیرمجاز در آن‌ها طراحی و اجرا نشود، عملاً امکان شکل گیری و رشد کسب وکارهای مرتبط و در نتیجعه صنعت نرم افزار بوجود نخواهد آمد و در پی آن، ظهور خلاقیت‌های بشری در این زمینه با موانع جدی مواجه خواهد شد. 

شابک :
978-622-229-085-6
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
140
کنگره :
‏‫‬‭‬‮‭QA76/76
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭005/100955
کتابشناسی ملی :
5906263

کتاب های مشابه حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران