کتاب تو عزیز دل خدایی

دسته کلید رسیدن به رویاها و خواسته هایتان

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تو عزیز دل خدایی

کتاب تو عزیز دل خدایی نوشته علیرضا سالاری می‌باشد و انتشارات نسل نواندیش آن را به چاپ رسانده است. این کتاب با یادآوری حمایتی که خداوند همواره بندگانش را به آن مژده داده و با تزریق آرامشی که حاصل از آموزه های اساتید رشد شخصی و معنوی است، راه را برای رسیدن به خواسته های ما می گشاید و مسیری درست را پیش رویمان می گذارد.

نویسنده مطالبی را در کتاب پیش رو جای داده که در زندگی شخصی خود تجربه کرده و از نتایج آن بهره برده است.

راه‌های رسیدن به موفقیت بسیار پر پیچ و خم است و بالا و پایین دارد، خنده و گاهی گریه دارد و تنها عاملی که می‌تواند ما را در برداشتن گام‌های رسیدن به موفقیت به جلو هدایت نماید، ایمان و آرامشی باید باشد که این اطمینان را داشته باشی که تو قادر هستی به هر آنچه خواهان آن هستی دست یابی و در این مسیر پشتیبانی داری که او نیز در کلام آسمانی خود چنین بیان می نماید: «به نام خداوند بخشنده و مهربان» «چون نیت کنی کاری را، توکل کن بر خدای که خداوند دوست می دارد توکل کنندگان را» (سورۀ آل عمران، آیۀ 159).

کتاب تو عزیز دل خدایی، شما را به آرامشی فرا خواهد خواند و کلیدهایی خواهد داد که با آموزه های بزرگ ترین اساتید رشد شخصی و معنوی درآمیخته توبه شما این اطمینان را می دهدکه شما به واقع عزیز دل خدایید و او می خواهد که شما به آنچه خواهان آن هستید از مسیر درست، دست یابید، ان شاءاللّه.

گزیده کتاب تو عزیز دل خدایی

شاه‌کلید رسیدن به خواسته‌هایتان‌‌ آموختن هنر عشق ورزیدن است. عشق‌ کلمه‌‌‌‌ای که برای همه آشناست و شاید کمتر کسی است که آن را در زندگی روزمره به زبان نیاورده باشد. کودک و بزرگ‌، پیر و جوان‌، زن و مرد این کلمه را به کار می‌برند و از نظر عامه مردم به هرچه می‌خواهیم علاقة وافر و بیش‌ازحد نشان دهیم‌، می‌گوییم عاشق آن هستیم‌، مانند اینکه بگوییم‌‌: من عاشق غذاهای دریایی هستم یا اینکه من عاشق طوطی و قناری یا هر پرندة خانگی دیگر هستم و آن را در خانه نگهداری می‌کنم‌‌.

برای بسیاری از ما پس از مدتی این عشق تغییر می‌کند، یعنی بعد از مدتی به جای اینکه عاشق غذاهای دریایی باشیم‌، عاشق غذاهای گیاهی می‌شویم و به جای اینکه عاشق پرندگان باشیم‌، عاشق ماهی یا جانور دیگری می‌شویم‌، مدام این احساس مالکیت را نسبت به چیزی خاص در وجودمان پرورش می‌دهیم و می‌خواهیم آن را تصاحب کنیم‌‌.

گروهی دیگر نیز عاشق انسان‌های دیگرند و مدام این عشق برایشان تغییر می‌کند. مدتی را با فرد جدیدی دوست می‌شویم‌، چه از جنس موافق و چه از جنس مخالف و تمام وقت خود را با او می‌گذرانیم‌، ناگهان با یک کاری که او انجام می‌دهد و برایمان ناراحت‌کننده است‌، او را کنار می‌گذاریم و عشق و دوست‌ داشتن خود را نثار فرد دیگری می‌کنیم و می‌خواهیم باز کسی دیگر را دوست داشته باشیم و مدام این افراد در لیست ما تغییر می‌کنند.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
160
کنگره :
BF637
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5961872
شابک :
978-622-220-124-1

کتاب های مشابه تو عزیز دل خدایی