امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
39,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چهار برابر سازی درآمد

کتاب چهار برابر سازی درآمد اثر خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. سرعت پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن آن در ایران و جهان، امروز آن چنان برق آسا شده است که برخی مشاغل و صنایع، روز به روز در ورطه ی نابودی بیشتر قرار می گیرند و در عوض به تدریج برخی صنایع و مهارت های جدید پا به عرصه ی وجود می گذارند و خواهان فراوان پیدا می کنند، در حالی که قبلاً حتی اسمی هم از آن ها نبود.

از طرف دیگر تکنولوژی تفکر و روان شناسی موفقیت فردی نیز هر روزه ابعاد جدیدی پیدا می کند و دیگر نمی توان با افکار قدیمی در دنیای اینترنتی و مجازی گونه ی امروز به موفقیت کاری یا مالی یا خانوادگی دست یافت.

انتشارات کهکشان دانش به عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه ی جدیدی را بنا می نهد؛ مجموعه کتبی با عنوان «زندگی و کسب وکار موفق برای همه».

گزیده کتاب چهار برابر سازی درآمد

مثلی هست که می گوید: «یا عالی باش یا اصلاً نباش». یک سری از کسب و کارها هستند که هرقدر هم وقت بگذارید و خودتان را برای شان اذیت کنید، یک سقف درآمدی محدودی دارند. من اخیراً یک مراجعه کننده داشتم که داریم برای توسعه ی کسب و کارش برنامه ریزی می کنیم، ایشان یک سوپرمارکت دارند که وضعیت مالی خوبی هم دارد و در هرروز چند میلیون می تواند درآمدزایی بکند، منتها همین پریروز من داشتم با ایشان صحبت می کردم، این جمله را به ایشان گفتم و ایشان هم تأیید کرد که: این سوپرمارکت با این فضایی که دارد، خودش را هم که بکشد، برای مثال در هر ماه فلان رقم را می تواند در بیاورد و بیشتر از آن نخواهد شد، مگر این که یک نوآوری و خلاقیتی به خرج داده شود و با استفاده از روش هایی که در ادامه در بخش های بعدی می گویم، این کار بتواند رشد چندین برابری را تجربه بکند، والاّ یک بقالی سقف درآمدی اش مشخص است و راه کار و چاره ی خاصی ندارد، مگر این که آن ایده هایی را که عرض می کنم پیاده بکند.

صفحات کتاب :
104
کنگره :
HF5386‏‫‬‭/ر64چ9 1396
دیویی :
650/10955
کتابشناسی ملی :
4894696‬
شابک :
978-600-6524-12-2
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه چهار برابر سازی درآمد