نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۶۰ ثانیه تا محل کار

کتاب ۶۰ ثانیه تا محل کار، اثر اریکا اورلاف و کتی لوینسون؛ در مورد رؤیای پنهان شماست که منتظر فرصتی برای عملی کردن آن هستید، در مورد تصمیمی برای تغییر مسیر است. مسیری که تنها برای شماست. در مورد به کار گرفتن تمام آموزش‌ها و تحصیلات و تجارب‌تان است تا به این حقیقت برسید که زمان آن رسیده تا زندگی خود را داشته باشید - در مسیر خود با قواعد خاص خود باشید!

کتاب 60 ثانیه تا محل کار، راهنمای ایجاد و افتتاح محل کار در خانه است. با هدف ارائه‌ی ایده و پاسخ به سوالات، طراحی شده است و در این مسیر برای هر گام یک سری اطلاعات و راه‌بردهایی در اختیار می‌گذارد. کتاب حاضر از 15 فصل و چهار ضمیمه تشکیل شده که در هر بخش یک سری اطلاعات مفید و عملی ارائه می‌شود که نشان می‌دهد چه‌طور در خانه شروع به کار کنید. چه‌طور دفتر خود را در خانه راه بیندازید، از فرزندان تان مراقبت کنید و چه‌طور گزارش مالیاتی رد کنید و هیچ سوالی را بی‌جواب نگذاشته است.

گزیده کتاب ۶۰ ثانیه تا محل کار

فصل 6: حرفه‌ای بودن در محل کار در خانه
می‌توانید گاهی برخی‌ها را فریب دهید
یک ضرب‌المثل قدیمی در مورد «فریب» آدم‌ها وجود دارد. حقیقت این است که گاهی می‌توانید محل کارتان در خانه را مانند یک شرکت حرفه‌ای و رقابتی کنید. با سربرگ‌هایی که حرفه‌ای چاپ شده‌اند، یک سیستم تلفنی خوب، کارت‌های تجاری مناسب، وب‌سایت و غیره می‌توانید خود را مانند یک دفتر قدرت‌مند و باکلاس به جهان بیرون عرضه کنید، در حالی که دارید در میز اتاق ناهارخوری کار می‌کنید! برای کسانی که با کامپیوتر با شرکت در ارتباطند، افراد شرکت می‌دانند که شما دارید کجا کار می‌کنید - در خانه.

ولی حتی این افراد هم می‌خواهند طوری خود را به مشتریان آن طرف خط تلفن نشان دهند که انگار در دفتری استاندارد کار می‌کنند. شاید بخش دیگری از این بی‌آبرویی این باشد که تصور می‌رود اگر در خانه کار می‌کنید، با لباس راحتی خانه پشت کامپیوتر می‌نشینید و با چشمی که به برنامه‌ی تلویزیونی دوخته شده جواب تلفن می‌دهید. خدا را شکر شرکت‌ها و بقیه، دیگر این نظر را ندارند که کار در خانه به معنای هدر دادن وقت، نشستن و خوردن چیپس و تمرین گلف در صبح است. ولی هنوز مردم نمی‌خواهند بروز دهند که در خانه کار می‌کنند. کسانی که کارآفرین هستند ممکن است در واقع با شرکت‌های سطح بالا که جمعی از دست یارها دارند در رقابت باشند. به عنوان مثال، اریکا در طول بازی‌های لیگ برتر، تبلیغ رادیویی لوازم ورزشی می‌نوشت و با یک شرکت تبلیغاتی و روابط عمومی در منطقه‌ی مرکزی ایالات متحده در رقابت بود. این شرایط رقابتی می‌تواند باعث شود که فردی که در خانه کار می‌کند بسیار محتاط شود که مردم ندانند در خانه کار می‌کند.

آن‌ها فکر می‌کنند که آیا کم‌تر حرفه‌ای به نظر می‌رسم؟ علاوه بر ترس از جدی گرفته نشدن به اندازه‌ی شرکتی در بیرون، یک خواسته‌ی منطقی برای حرفه‌ای به نظر رسیدن وجود دارد. هر چه باشد وقتی کسب و کاری را دنبال می‌کنید، اگر مردم بخواهند شرکت جدیدتان و یا خود شما را به عنوان نماینده‌های فروش انتخاب کنند، می‌خواهند بدانند که آیا دارند با یک حرفه‌ای با تمام معنا کار می‌کنند یا نه. مخصوصاً اگر بخواهند به شما چک بزرگی دهند. با گذشت زمان، اریکا و کتی تصمیم گرفتند که دیگر برخی را فریب ندهند و فاش کنند که در خانه کار می‌کنند.

دیویی :
658/041
کتابشناسی ملی :
5636135
شابک :
978-600-6524-56-6
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
222
کنگره :
HD2333‏‫‬‬‮‭/آ4ش6 1398

کتاب های مشابه ۶۰ ثانیه تا محل کار