امتیاز
5 / 3.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
104,000
15%
88,400
نظر شما چیست؟

کتاب ما دورغگو بودیم، اثر امیلی لاکهارت و ترجمه ی کاوان بشیری می باشد. این کتاب مهیج را انتشارات میلکان منتشر کرده است.

معرفی کتاب ما دورغگو بودیم

کتاب ما دروغگو بودیم، با قلمی روان و زیبا به روایت دختری به نام کادنس می پردازد که طی یک اتفاق مرموز، وارد ماجراهای عجیب و پیچیده می شود.
این کتاب علاوه بر حمایت مخاطبان بسیار، جایزه های مختلفی را هم به دست آورده که از شاخص ترین آن ها، جایزه برگزیده ی گودریدز و آمازون است. این کتاب جذاب توانسته یکی از پر فروش ترین های نیویورک تایمز نیز باشد.
اگر اهل رمان خواندن هستید!! پیشنهاد می کنم کتاب مرموز و پر ماجرای ما دروغگو بودیم را از دست ندهید و با قهرمان داستان همراه شوید.

خلاصه کتاب ما دروغگو بودیم

کادنس قهرمان داستان کتاب ما دروغگو بودیم، از خانواده ی متمول و اشراف زاده است و در ظاهر همه چیز عالی و بی نقص به نظر می رسد، اما کادنس از درون دارای مشکلاتی است، من جمله خانواده ای دارد که با روابط و احساسات مشکلات فراوانی دارند و این آغازی است برای او که پا را فراتر از روابط خانوادگی بگذارد و مقابل مشکلات بایستد. 
شخصیت کادنس؛ دختری جسور، بی باک و البته عاشق پیشه است که بر اثر تصادفی مرموز، بخشی از خاطراتش را فراموش می کند.
کتاب ما دروغگو بودیم در پنج فصل با عناوین خوش‌آمد، ورمونت، تابستان هفده، نگاه کن، آتش و حقیقت به روایت داستان زندگی کاندس می پردازد.

پایان کتاب ما دروغگو بودیم

امیلی لاکهارت در صدد است با فراهم کردن یک فضای هیجان انگیز و دلهره آور، در مخاطب حس کنجکاوی و جست و جو گرانه را تحریک کند تا به ادامه ی داستان تمایل داشته باشد و در آخر خواننده را با یک پایان غیر قابل تصور رو به رو سازد؛ پایانی که در ذهن خواننده ماندگار باشد.

برشی از متن کتاب

گات چنان ناگهانی می پیچد که تقریبا به دو می افتم تا به او برسم و ناگهان با دست‌ های باز ایستاده. آشناست و غریب. قبلا هم این ‌جا آمده بودیم. در ضمن هیچ‌ وقت این‌ جا نیامده بودیم. لحظه‌ ای، چندین ساعت شاید، من صاف و ساده خوشحال هستم و او نزدیک من است. صدای امواج و نفسش توی گوشم. خوشحالم که می خواهد پیش من باشد.
می پرسد: «یادته وقتی با هم اومدیم اینجا؟ اون‌باری که با هم رفتیم روی اون تخته سنگ؟»
یک قدم عقب می کشم. چون یادم نمی آید.
از مغز خراب مزخرفم متنفرم، متنفرم که چقدر همیشه مریضم، چقدر آسیب دیده ام. متنفرم که ظاهرم عوض شده و توی مدرسه مردود شده ام و ورزش را کنار گذاشته ام و با مادرم بد تا می کنم. متنفرم که هنوز بعد از دو سال این قدر می خواهمش. شاید گات هم دلش می خواهد با من باشد. شاید. اما به احتمال زیادتر دنبالم می گردد تا بگوید وقتی دو تابستان پیش مرا ترک کرد، کار بدی نکرده. دوست دارد من بهش بگویم که عصبانی نیستم. بگویم که او پسر معرکه ای است. اما چطور ببخشمش وقتی حتی درست و حسابی نمی دانم با من چه کرده؟ جواب می دهم: «نه. احتمالا از ذهنم پاک شده.»
 «ما... من و تو... لحظه ی خیلی مهمی بود برامون.»
 می گویم «حالا هر چی. یادم نیست. مشخصا هم هر اتفاقی بین ما افتاده اون قدر برات مهم نبوده بعدا. مهم بوده؟»
به دست هایش نگاه می کند. «قبول. ببخشید. خیلی کار ناشایستی کردم. عصبانی هستی؟»
می گویم: «معلومه که عصبانی هستم. دو سال غیب شدی. هیچ وقت زنگ نزدی. هیچ وقت جواب ندادی. هیچ کاری نکردی و قضیه رو بدتر کردی. حالا همه تون، این طوری اید که... آخی... خیال می کردیم نمی بینیمت... دستمو می گیرید... همه بغلم می کنید... همه می گید تنهایی بریم قدم بزنیم. بدجور ناشایست بودید، گات.

نویسنده کتاب ما دورغگو بودیم

امیلی لاکهارت Emily Lockhart متولد ۱۹۶۷ نویسنده ای آمریکایی است که با تحصیل در رشته ی ادبیات انگلیسی به طور جدی علاقه ی خود به نوشتن را دنبال می کند. اسم لاکهارت با کتاب تاریخ بحث برانگیز بانک های فرانکی لاندو بر سر زبان ها افتاد او به خاطر نوشتن این کتاب نامزده جایزه ی «پرینتز» و جایزه ی کتاب «ملی» شد. امیلی لاکهارت را به خاطر خلق شخصیت های مونث باورپذیر تحسین کرده اند.
لاکهارت کتاب های موفق بسیاری برای کودکان نوشته است. او به طور مجازی با خوانندگان کودک خود ارتباط دارد و با حوصله و دقت به سوال های آنها پاسخ می دهد. او چندین کتاب موفق هم برای گروه سنی بزرگسال جوان نوشته که رنج سنی پانزده تا سی را شامل می شود.

نقد کتاب ما دورغگو بودیم

کتاب ما دروغگو بودیم با قلم روان و جذابیت داستانی که دارد توانسته جایگاه خود را در بین خوانندگانش پیدا کند و آنان را به نوعی مجذوب خود کنند. داستان کتاب به عنوان یک تراژدی از زوایای مختلف به زندگی کاندس پرداخته است و همین باعث می شود مخاطب ارتباط خوبی با آن برقرار کند. 

خرید کتاب ما دورغگو بودیم

نسخه ی چاپی کتاب ما دروغگو بودیم را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید.

دانلود کتاب ما دورغگو بودیم

مشخصات کتاب ما دروغگو بودیم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: میلکان
نویسنده: امیلی لاکهارت
مترجم:  کاوان بشیری
تعداد صفحه: 208
موضوع: داستان خارجی
قالب: چاپی 

 

صفحات کتاب :
208
دیویی :
[ج]823/914
شابک :
9786007443248
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ما دروغگو بودیم