امتیاز
5 / 0.0
خرید
60,000
14%
رایگان
نظر شما چیست؟

کتاب هرگز سازش نکنید، اثر کریس واس و با ترجمه مینا حیدرزادگان به رشته تحریر درآمده و در انتشارات مات منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. کتاب هرگز سازش نکنید اصولی را ارائه می‌دهد تا بتوانید راه‌های مهارکردن بر صحبت‌ها را بیاموزید و اینکه چگونه با سخنوری به گونه‌ای حکمرانی کنید.

معرفی کتاب هرگز سازش نکنید

کتاب هرگز سازش نکنید کریس واس، نکات و اصولی را به مخاطبان ارائه می دهد تا بتوانند راه های مهار کردن بر صحبت ها را بیاموزند و آموزش می دهد چگونه با سخنوری و با بهره گیری دقیق از روان شناسی، به گونه ای حکمرانی کنید.
نویسنده کتاب، کریس واس(Chris Voss) از تجربه هایی که در طول زندگی کاری خویش در دفتر تحقیقات فدرال (FBI) به دست آورده، استفاده نموده و این روش ها را در دسترس مخاطب قرار داده تا برای محدود و مطیع کردن افراد پیش روی خود انجام دهند به طوری که آن ها را با خود همراه ساخته و همچنین مورد تایید قرار گیرند.

خلاصه کتاب هرگز سازش نکنید

کتاب هرگز سازش نکنید در ده فصل به نگارش درآمده است که شامل عناوینی نظیر؛ قوانین جدید، آینه باشید، فقط دردشان را احساس نکنید، بلکه به آن برچسب بزنید، مراقب «بله» گفتن باشید، در «نه» گفتن استاد شوید، شرایط لازم برای دو کلمه‌ی متحول‌کننده‌ی مذاکرات را بوجود آورید، واقعیت آن ها را دستکاری کنید، توهم کنترل ایجاد کنید، اجرای توافق را تضمین کنید، حسابی چانه بزنید و قوی سیاه را پیدا کنید، می باشد که به طور جداگانه به بررسی آن ها می پردازد، به صورتی که هر بخش با روایتی مختصر درباره ی گفت و گو با «گروگان گیران» آغاز شده و پس از آن به تشریح اصول و قواعدی می پردازد که به چگونگی تاثیرگذاری و یا بی اثر بودن آن شیوه ی گفت و گو ختم می شود.

خرید کتاب هرگز سازش نکنید

نسخه‌ی چاپی کتاب هرگز سازش نکنید را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری نمایید. پس از خرید، کتاب برای شما ارسال خواهد شد.

برشی از متن کتاب

باهوش ترین فردِ کند ذهن در اتاق

یک سال بعد، در سال ۲۰۰۶، برای یافتن پاسخ سوالاتم، در دوره مذاکره زمستانه دانشکده حقوق هاروارد شرکت کردم. وارد شدن به این کلاس یکی از سخت ترین رقابت ها بود، زیرا شرکت کنندگان این کلاس، دانشجویان با استعداد و باهوش دانشگاه هاروارد که در حال گرفتن مدرک حقوق و کسب و کار بودند و دانشجویان توانا و موفق دیگر دانشگاه های بوستون مانند موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT) و دانشگاه تافتز بودند. در واقع، گویی مسابقات المپیک مذاکره بود و من تنها خارجی آنجا بودم.
اولین روز دوره، همه ۱۴۴ نفر ما برای معرفی در سالن سخنرانی جمع شدیم و سپس به چهار گروه تقسیم شدیم که هر یک از آن ها توسط یک مدرس مذاکره رهبری می شد. پس از این که صحبت کوتاهی با مدرسمان داشتم -که مدرس من شیلا هین نام داشت و تا به امروز دوست خوبی برای من بوده است- ما به گروه های دو نفری تقسیم شدیم و مذاکرات ساختگی را شروع کردیم. ساده بود: یکی از ما محصولی می فروخت و دیگری در نقش خریدار بود و هر کدام محدودیت های معینی درباره قیمتی که می توانستند قبول کنند، داشتند. هم گروهی من مرد سرخ موی و بی حال و تنبلی به نام اندی (نام مستعار) بود: با اعتماد به نفس و آرام. من و او به یکی از کلاس های خالی مشرف بر یکی از باغچه های به سبک انگلیسی محوطه دانشگاه هاروارد رفتیم و هر کدام چیزهایی که بلد بودیم را به کار گرفتیم. اندی پیشنهادی ارائه داد و توضیح عقلانی برای چرایی خوب بودن آن داد که تله منطقی و غیر قابل اجتنابی بود و من با کمی تغییر پاسخ دادم که «و من چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟»
ما این کار را چندین بار انجام دادیم تا این که به شکل نهایی آن رسیدیم. هنگامی که داشتیم آنجا را ترک می کردیم، خوشحال بودم. فکر می کردم که به خوبی نقش یک آدم احمق را بازی کرده ام. پس از این که همه ما در کلاس گرد هم جمع شدیم، شیلا در بین دانشجویان چرخی زد و پرسید هر گروه روی چه قیمتی توافق کرده اند و سپس نتیجه را روی تخته سیاه نوشت. در نهایت، نوبت من شد. پرسید: «کریس، تو و اندی چکار کردید؟ چقدر گرفتی؟»
جملاتی را که شیلا پس از شنیدن قیمت توافقی من و اندی بر زبان آورد، فراموش نمی کنم. کل صورت شیلا سرخ شد، گویی نفسش بند آمده باشد. بالاخره، شروع به خندیدن کرد.
شیلا گفت: «تو به معنای واقعی کلمه تمام پولش را گرفته ای، او قرار بود یک چهارم پول را به خاطر کار دیگری در آینده نگه داشته و بازگرداند.»
اندی در صندلی اش فرو رفت.
روز بعد همان اتفاق با شریک دیگری تکرار شد. منظورم این است که من کل بودجه آن پسر را نابود کردم. این امر قابل توجیه نبود. این اتفاق، شانسی نبود که فقط یک بار رخ داده باشد. بلکه یک الگو بود. من با کمک دانش سنتی و تجربی، در حال شکست دادن بچه هایی بودم که با تمام ترفندهای مدرن موجود در کتاب ها آشنا بودند.
نکته جالب این بود که گویی تکنیک های مدرنی که این بچه ها استفاده می کردند تاریخ گذشته و قدیمی بود. احساس می کردم که راجر فدرر بودم و با استفاده از ماشین زمان به دهه ۱۹۲۰ رفته بودم تا در مسابقات تنیس با مردان برجسته ای که شلوار سفید پوشیده بودند و از راکت چوبی استفاده می کردند و تمرین های آموزشی پاره وقت داشتند بازی کنم. من با راکتی از جنس آلیاژ تیتانیوم، مربی اختصاصی و سبک سرواند وولی، که توسط کامپیوتر استراتژی سازی شده بود، بازی می کردم. رقبا به اندازه من و یا در حقیقت باهوش تر از من بودند و ما اساسا در حال بازی یکسانی با قوانین مشابه بودیم. اما من مهارت هایی داشتم که آن ها نداشتند....

قیمت کتاب هرگز سازش نکنید

جهت اطلاع از قیمت کتاب هرگز سازش نکنید می توانید به سایت و یا نرم افزار فراکتاب مراجعه کنید و تصمیم در مورد خرید آن را به راحتی بگیرد.

بهترین ترجمه کتاب هرگز سازش نکنید

با توجه به ترجمه های موجود از کتاب هرگز سازش نکنید، می توان گفت کتاب حاضر یکی از بهترین ترجمه های در دسترس می باشد.

خرید کتاب هرگز سازش نکنید

مشخصات کتاب هرگز سازش نکنید در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: مات
نویسنده: کریس واس
مترجم: مینا حیدرزادگان
تعداد صفحه: 64
موضوع:  ارتباطات
قالب: چاپی

 

صفحات کتاب :
64
شابک :
9786227859188

کتاب های مشابه مینی بوک 35 هرگز سازش نکنید