نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لطفاً خودت باش

کتاب لطفاً خودت باش، به قلم اما رید تورل به نگارش در آمده و با ترجمه هانیه آزادی، در انتشارات برگ و باد به چاپ رسیده است.

کتاب لطفاً خودت باش، جایگزینی برای خشنود کردن دیگران ارائه می‌دهد. اما این پیام کمتر اهمیت دادن نیست؛ در واقع، نیازمند مراقبت بیشتر و مراقبت بهتر است. مراقبت واقعی‌تر، منصفانه‌تر، مناسب‌تر و مداوم‌تر، برای خود و دیگران. به اندازه کافی مراقب باشید که این ریسک را بپذیرید که خود واقعی‌تان برای برخی قابل‌قبول نباشد تا پذیرش بی‌قیدوشرط دیگران را تجربه کنید.

کتاب لطفاً خودت باش، به شما کمک می‌کند به جای ساکت ماندن، در مورد ناپسند شدن بهتر بدانید. این موضوع شما را به بهبودی به جای ترس از شکست می‌رساند. به شما می‌آموزد که چگونه به جای اجتناب از قضاوت، آن را بپذیرید.

کتاب راهی به شما نشان نمی‌دهد که بتوانید بدون ناراحت کردن کسی، از خشنود کردن دیگران جلوگیری کنید، اما به شما نشان می‌دهد که کمتر دوست داشتنی بودن، هم قابل‌بقا و هم رشد مثبت است. زیرا هر رابطه‌ای که نمی‌توانست گفت‌وگو در مورد نیازها و احساسات شما را تحمل کند، در ابتدا پایدار نبود و علاوه بر این، فضای کسی را اشغال می‌کرد که می‌توانست آن‌طور باشد.
کتاب لطفاً خودت باش، به شما می‌آموزد که چگونه خودتان باشید.

این به شما می‌آموزد که چگونه از تعقیب مردم دست بردارید و به جای آن شروع به جذب آن‌ها کنید، با اعتماد به این که آنچه متعلق به شماست، به راحتی به سراغ شما می‌آید و آنچه به سمت شما نمی‌آید، چیزی است که هرگز مال شما نبوده است. به شما انگیزه می دهد تا با افرادی باشید که مناسب آینده شما هستند، نه گذشته شما. این کار شما را به دوست، شریک، فرزند و والد بهتری تبدیل می‌کند. به شما کمک می‌کند تا از طریق مراقبت بهتر برای دیگران، بدون اینکه مشکلات آن‌ها را به عهده بگیرید، بیشتر اهمیت دهید. 

گزیده کتاب لطفاً خودت باش

وقتی نوبت به راضی کردن خود می‌رسد، احساسات بزرگترین هدیه ما هستند. آن‌ها به ما می‌گویند که در هر لحظه به چه چیزی نیاز داریم و چگونه آن را به دست آوریم یا به خودمان بدهیم.

بدون آمادگی دسترسی به احساسات خود و اجازه بسیار مهم برای عمل بر اساس آن‌ها، ممکن است یاد گرفته باشیم که خشنودکننده کلاسیک باشیم و در نهایت به غیرممکن بودن کمال پایبند باشیم، یا با خشنود کننده سایه بودن آن‌هایی را که خود برتر می‌دانیم، به بهای امکان خودمان راضی کنیم.

ممکن است کار کرده باشیم که چگونه از ناراحتی ناشی از خشنودکننده آرام‌کننده بودن جلوگیری کنیم و صلح را بدون توجه به صداقت خودمان حفظ کنیم. یا ممکن است گرفتار پرهیز از مقاومت شده باشیم و انرژی خود را بیهوده صرف طفره رفتن از کشش‌ها برای خشنود کردن کنیم. 

صفحات کتاب :
264
کنگره :
‏‫‬‮‭BJ۱۵۳۳
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸
کتابشناسی ملی :
9468319
شابک :
9786228091259
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه لطفا خودت باش