امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مادام مینگ و ده بچه‌ ی نداشته‌ اش

کتاب مادام مینگ و ده بچه‌ی نداشته‌اش، اثر دیگری از «اریک امانوئل اشمیت» است که از سوی انتشارات کتابستان معرفت راهی بازار کتاب شده است.

مادام مینگ و ده بچه‌ی نداشته‌اش ماجرای تاجری فرانسوی است که در سفرهای تجاری خود با زنی به نام مینگ آشنا می‌شود که مدعی است 10 فرزند دارد. این موضوع که برخلاف قوانین چین است، موجب تحیر و سردرگمی تاجر فرانسوی می‌شود و تلاش می‌کند تا راز خانم مینگ را بفهمد و همین جستجو موجب تغییراتی در زندگی تاجر می‌شود. مادام مینگ علاقه زیادی دارد تا درباره فرزندانش که در نقاط مختلف چین زندگی می‌کنند، بگوید. راز 10 فرزند مادام مینگ موضوعی است که در سراسر داستان مخاطب را درگیر خودش می‌کند؛ رازی که با حکمت‌های کنفوسیوس که پیوندی است میان چین دیروز و چین امروز، ارتباط محکمی پیدا می‌کند. مادام مینگ و ده بچه نداشته‌اش با ترجمه معصومه صفایی‌راد منتشر شده است.

گزیده کتاب مادام مینگ و ده بچه‌ ی نداشته‌ اش

صورت گرد و سرخ، چین‌های آشکار پوست و دندان‌هایی به ریزی تخمه باعث می‌شد مادام مینگ در نظرتان بیش‌تر یک سیب رسیده بیاید تا یک کلم چینی؛ یک میوه‌ی شجاع، سالم، لذیذ و نه چندان خشکیده. لاغر بود و بدنش مثل یک شاخه‌ی درخت انعطاف‌پذیر به نظر می‌رسید. همین که او به بیان افکارش می‌پرداخت، بیش‌تر ترش‌مزه می‌زد تا شیرین؛ چون با حملات ملس‌ش احساسات طرف مقابلش را برمی‌انگیخت. در استان «گوانگدونگ»، مادام مینگ در زیرزمین گراند هتل، بین کاشی‌های سرامیکی سفید و تابلوهای نئون با نور خیره‌کننده، در توالتی با عطر گل یاسمن (جایی که او مسئولیت مراقبت از دستشویی‌ها را به عهده داشت)، روی سه پایه‌اش نشسته بود...

دیویی :
842/914
کتابشناسی ملی :
5522915
شابک :
9786008460824
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫PQ۲۶۶۱‭‬‭ /ش۸‏‫‭‏‫‬‮‭د۹ ۱۳۹۸

کتاب های مشابه مادام مینگ و ده بچه ی نداشته اش