نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بیماری های دستگاه تنفس در دام های کوچک (سگ و گربه)

کتاب بیماری‌های دستگاه تنفس در دام‌های کوچک (سگ و گربه) تألیف لینل جانسن می‌باشد که توسط دکتر شهرام جمشیدی و همکاران وی ترجمه و در موسسه انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسیده است.

کتاب بیماری‌های دستگاه تنفس در دام‌های کوچک (سگ و گربه)، منبع کاملی به زبان فارسی در مورد شناسایی و بیماری‌های دستگاه تنفسی حیوانان می‌باشد و به‌گونه‌ای طراحی شده است که آسان‌ترین و قابل‌فهم‌ترین مسیر را برای تشخیص فراهم می‌کند و شامل اطلاعات جدیدی است که در مورد آزمایش‌های تشخیصی تنفسی و بیماری‌های جدید توصیف شده‌اند از جمله سندروم مجاری هوایی فوقانی در نژادهای نورویچ تریر و به عقب‌برگشتگی اپی‌گلوت.

بخش اول به علائم متداول قابل‌ مشاهده در بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و همچنین بخش جدیدی در مورد تفریق بیماری قلبی از تنفسی اختصاص دارد. بخش بعدی نیز شامل توضیحات مفصلی از مهم‌ترین روش‌های تشخیصی است. کتاب دارای توضیحات کامل در مورد هر بیماری است و به فصل‌های مختلف تقسیم شده است. کتاب به همه مسائل مربوط به طب تنفس به‌صورت مختصر و مفید پرداخته و یکی از بهترین و جامع‌ترین منابع برای فراگیران و گره‌گشای همه به‌ویژه دانشجویان دوره دکتری عمومی و دستیاران تخصصی بیماری‌های داخلی است.

گزیده کتاب بیماری های دستگاه تنفس در دام های کوچک (سگ و گربه)

شایع‌ترین علل تنفسی ترشحات بینی شامل اختلال‌های عفونی، التهابی و نئوپلاستیک و همچنین بیماری‌های بینی مرتبط با دندان و اجسام خارجی است.

علائم دیگری که در حیوانات مبتلا به بیماری‌های بینی دیده می‌شود عبارت‌انداز: ایجاد عطسه یا عطسه معکوس، مالیدن یا پنجه زدن صورت، تنفس صدادار یا تنفس دهانی، درد در ناحیه صورت و وجود بوی نامطبوع بی‌دلیل در نزدیکی سر.

کتابشناسی ملی :
9564105
شابک :
978-964-0375-75-4
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
362
کنگره :
‏‫‬‮‭SF۹۸۱‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۳۶/۰۸۹‬

کتاب های مشابه بیماری های دستگاه تنفس در دام های کوچک (سگ و گربه)