کتاب نگرشی دیگر به چگونگی کیفیت ارتقای زندگی (کارگاه آموزشی) pdf

برگرفته از دروس حاج شیخ عبدالحمید واسطی

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
70,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نگرشی دیگر به چگونگی کیفیت ارتقای زندگی (کارگاه آموزشی)

کتاب نگرشی دیگر به چگونگی کیفیت ارتقای زندگی (کارگاه آموزشی)، برگرفته از دروس حاج‌شیخ عبدالحمید واسطی؛ کتابی آموزشی است که تلاش دارد ضمن ارائه تعریفی مقبول از زندگی توام با رضایت، اطلاعات لازم جهت ارتقای کیفیت زندگی و نحوه‌ی تحصیل این اطلاعات و برنامه عملیاتی رسیدن به سطح مطلوب از زندگی را برای علاقه‌مندان تبیین نماید.

گزیده کتاب نگرشی دیگر به چگونگی کیفیت ارتقای زندگی (کارگاه آموزشی)

فعالیت چهارم
عنوان بحث: بررسی شاخص‌های انسان سالم
هدف بحث: ارائه شاخص برای سنجش افکار و رفتار
الف) طرح مساله
اکنون شناسه‌ی راهبردی خود را تهیه و مکتوب کرده‌اید. هدف از نگارش شناسه‌ی راهبردی تغییر از وضعیت موجود «روزمرگی» به وضع مطلوب «حرکت رو به رشد برای ارتقای کیفیت زندگی» است. پس از تعیین اهداف و افکار، نیازمند سنجه و شاخصی هستیم که بتوان با آن صحت و اعتبار آن‌ها را بسنجیم. به نظر شما حداقل معیار برای سنجیدن اهداف و افکار انسان‌ها چیست؟ چگونه می‌توان استانداردی برای افکار، اهداف و رفتار انسان‌ها تعیین کرد؟

تعریف استانداردهایی برای «افکار، اهداف و رفتار» جزء ضروریات برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری موفق می‌باشد. متخصصین و صاحب نظران در حوزه سلامت و کیفیت زندگی معتقدند کیفیت زندگی دارای شش بعد است: جسمی، روانی، فیزیکی، اجتماعی، روحی و محیطی. دارا بودن حداقل استاندارد در این حوزه‌ها، لازمه‌ی سلامت (به معنای عام آن) و بهره‌مندی از کیفیت زندگی می‌باشد.. .

کتابشناسی ملی :
۹۰۳۰۷۲۹
شابک :
‏‫‬‭978-964-304-949-2
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
270
کنگره :
‏‫‬‮‭HN۲۵‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭‭۳۰۶‬‬

کتاب های مشابه نگرشی دیگر به چگونگی کیفیت ارتقای زندگی (کارگاه آموزشی)