کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد اول (چاپی و pdf)

جادوگران برهنه

امتیاز
5 / 0.0
خرید
40,000
15%
34,000
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جادوگران برهنه

کتاب جادوگران برهنه اثر نعیمه اسلاملو است و نشر تلاوت آرامش آن را تهیه و تنظیم کرده است.

و تخریب دنیای کودکی!
شما چقدر به فرزندانتان علاقه دارید؟
دوست دارید آن‌ها در دنیای کودکانه‌ی خود چه چیزهایی را یاد بگیرند؟
چه ویژگی های اخلاقی داشته باشند؟
در چه زمینه‌هایی پیشرفت کنند؟
آیا می‌دانید که فرزندان ما، شخصیت‌های مورد علاقه‌ی خود را الگوی خود قرار می‌دهند؟
به نظر شما، مقوله‌ی تربیت فرزند چیست و چقدر اهمیت دارد؟
آیا می دانید شخصیت‌های مورد علاقه‌ی فرزندان شما چه کسانی هستند؟

مجموعه‌ای که پیش رو دارید، حاصل پژوهشی چندساله و عمیق درباره ی شناخت مهم‌ترین شخصیت‌های دخترانه‌ی الگوساز کودک و نوجوان در دنیای امروز است.
در این مجموعه -که حاصل تماشا، بررسی و تحلیل صدها انیمیشن و نتیجه‌ی بررسی دقیق انواع محصولات این شخصیت‌ها است- تلاش شده تا با تکیه بر اطلاعات مستند و ارائه‌ی نتایج و واکنش‌های جهانی، به دور از هرگونه داوری غیرمستند، مخاطب، به شناخت واقعی این شخصیت‌ها و اثرگذاری آن‌ها در زندگی کودکان و نوجوانان دست یابد.

باربی، برتز، تینکربل، وینکس و السا و آنا مهم‌ترین این شخصیت‌ها هستند که در این مجموعه مورد بررسی قرار گرفته‌اند. نقش جهانی و ویژه‌ی این پنج مورد، در میان انبوه شخصیت‌های انیمیشنی دیگر 1 ، تمرکز خاص جبهه ی مقابل بر روی آن‌ها، اثرگذار و وسیع تر بودن ابعاد مختلف سبک زندگیِ این شخصیت‌ها و تعدد و تنوع بسیار محصولات آن‌ها، موجب شد تا در این مجموعه، به طور ویژه و اختصاصی به تحلیل آن‌ها بپردازیم.

امید که با شناخت دقیق مهم‌ترین الگوهای منحط غربی کودک و نوجوان در دنیای امروز و آسیب‌های جدی آن‌ها، بیش از پیش در راه سلامت فرزندان‌مان و زنده نگه‌داشتن فرهنگ اسلامی کشورمان ایران، گام برداریم.

گزیده کتاب جادوگران برهنه

دنیای دختران امروز

عروسک ها همیشه نقش بچه را برای فرزندان ما بازی کرده اند و اساساً مهم ترین نقش عروسک در تربیت دختران تقویت حس مادری در آنان است.

چند سالی است که اگر به دنبال خرید برای دختر بچه ها باشید متوجه می‌شوید تعریف جدیدی از ظاهر عروسک در جامعه به وجود آمده است.

عروسک دیگر به معنای چهره ای با لب‌های غنچه ای و اندامی کودکانه نیست که بچه ها بتوانند به او غذا بدهند، روی پای خود بگذارند و بخوابانند تا احساس مادر بودن شان ارضاء و تقویت شود.

عروسک های جدید با اندام‌های زنانه و چهره های به اصطلاح فشن عجیب فقط برای این است که بچه ها آن‌ها را جلوی خود گذاشته آرایش کنند و از سبک لباس آرایش و زندگی آن‌ها تقلید کنند .

صفحات کتاب :
۱۱۲
کنگره :
‏‫‭NC۱۷۶۴‏‫‭/‮الف‬۵ج۲ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‭۷۴۱/۵۱
کتابشناسی ملی :
۵۰۳۰۴۹۳
شابک :
9786006232645
سال نشر :
۱۳۹۶

کتاب های مشابه مجموعه افسران افسونگر جلد اول