نظر شما چیست؟

نویسندگی خلاق با استاد جوان آراسته در جلسه آنلاین در روزهای شنبه ساعت 16 تا 18. زمان برگزاری دوره در 11 هفته آموزشی از 15 تیرماه تا 28 شهریورماه 1403 در ایتا و تله گرام.

این مجموعه کتاب را می‌توانید از هم اکنون پیش خرید کنید و به محض تامین کتاب برایتان رایگان ارسال خواهد شد. (در حال حاضر این مجموعه کتاب موجود نیست.)

کتاب ویولون زن روی پل

 ویولن زن روی پل را خسرو باباخانی نویسندگی کرده است و ناشر آن انتشارات جام جم است. کتاب از شانزده فصل تشکیل شده است. مولف فصل نخست را به خستگی و فصل آخر را به بهشت اختصاص داده است، فصل پانزدهم که عنوان کتاب از آن گرفته شده است ویولن زن است. در این فصل آمده است: «زنگ زد. همیشه با جمله «دور سرت بگردم» شروع می‌کرد. بعد می‌گفت: «خاک پاتم»، بعد می‌گفت: «دردت به قلبم» و چنان با خلوص می‌گفت و صمیمانه، که من را به رعشه می‌انداخت از فرط شکر و شوق.

خسروباباخانی در کتاب «ویولون‌زن روی پل» روایت تحولی را می‌نگارد که روح نویسنده را از ظلمت به سوی نور کشانده است.
اعتیاد اتفاقی است که می‌تواند برای هر انسانی بیافتد برای همین نگارنده این اثر از نشر جام جم، ماجرای نجات خود از این مهلکه را در ۱۶ فصل می‌نگارد و این امر باعث چند رشد اجتماعی موثر می‌شود: اول آنکه نگاه خوانندگان را به افراد گرفتار شده در این گرداب تغییر می‌کند، از سوی دیگر در شانزده فصل تحول‌آمیز با نام‌های خستگی تا کتاب امید، تولدی دوباره برای کسانی که می‌خواهند از دام اعتیاد نجات یابند، مهیا می‌شود.

کتاب پیامبر بی معجزه

کتاب پیامبر بی معجزه نوشته محمدعلی رکنی، روایت نزاع درونی انسان است که پیروزی در آن نیازمند مجاهدتی مداوم و خالصانه است. سلوکی که در کنج حجره‌ها میسر نمی‌شود بلکه سفری می‌طلبد برای رهایی از کالبد گرفتار مانده در منیات به سوی روشنایی‌های قلب و روح آدمی. کتاب پیامبر بی معجزه روایت روحانی مبلغی است که به‌دست اشرار ربوده می‌شود و می‌بیند در «نفس» خودش هم محبوس است.

کتاب نه داستان

کتاب نه داستان جی دی سلینجر، ترجمه کاوه میرعباسی است و نشر ماهی آن را منتشر کرده است. این کتاب بهترین داستان‌های کوتاه سلینجر را در دل خود دارد که از محبوب‌ترین داستان‌ها در میان اهالی ادبیات هستند. 

کتاب های مشابه نویسندگی خلاق