امتیاز
5 / 3.5
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
165,000
9%
150,150

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب بادبادک باز نشر نیلوفر نخستین اثر منتشر شده خالد حسینی، نویسنده افغان است. در سال ۲۰۰۷ میلادی فیلمی بر اساس این کتاب ساخته شد.

موضوع کتاب بادبادک باز

در این کتاب قصه‌ی روزهای سبز کشور افغانستان در گذشته، و روزگار غم‌زده و تلخ آن پس از حمله طالبان را می‌خوانیم. با خواندن کتاب بادبادک باز درمی‌یابیم که این کتاب، روایتی پرماجرا در قالب یک رمان است. رمانی که نشانگر بخشی از تاریخ افغانستان و فرهنگ این کشور است. شخصیت اصلی این داستان پسربچه‌ای افغان به نام “امیر” است.

نقد کتاب بادبادک باز

بی‌شک یکی از ویژگی‌های برجسته کتاب بادبادک باز،تصویرسازی‌های قوی نویسنده است که بسیاری از منتقدان این مورد را کلید فراموش‌نشدنی بودن و موفقیت این اثر می‌دانند.

کتاب بادبادک باز به‌ظاهر داستان دوستی دو کودک، رخ دادن اتفاقات خوب و بد و جدایی‌ها است؛ اما با نگاهی موشکافانه روشن می‌شود که این کتاب در لایه‌های پنهانی‌تر به درد و رنج ناشی جنگ برای یک ملت، اختلافات طبقاتی و اختلافات قومیتی، آنچه بازی‌ها و جریانات سیاسی بر سر مردم می‌آورد، و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی جنگ می‌پردازد. کتاب بادبادک باز در دید  بسیاری از منتقدان و  مخاطبان راوی خوبی از آداب و رسوم مردم کشور افغانستان بوده است.

خرید کتاب بادبادک باز

شما می توانید بادبادک باز ترجمه مهدی غبرایی را سایت یا نرم افزارهای فراکتاب با تخفیف خریداری کنید.

صفحات کتاب :
368
دیویی :
813/6
شابک :
9789644482977
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه بادبادک باز